Cumu duvemu tene u nostru saccu!

Primu:ùn portanu micca sempre, sè vo site un eserciziu longu, hè megliu micca di sceglie un longu tempu purtendu u vostru saccu di spalle, è deve, sacchettu cusì longu per u spinu di u vostru corpu ùn hè micca bonu, Pruvate à esse in una o duie ore dopu à a manu, è poi torna, cusì travaglià inseme per trattà u vostru pacchettu, pudete allargà assai a vita di u vostru saccu!
Sicondu:per sempre lasciate u vostru saccu per vede u sole, ùn mette micca sempre in casa ùn hè micca sport all'apertu Oh.Ùn ci hè micca u sole di l'umidità, u saccu di u saccu pò esse una situazione di muffa, ma ancu ci sarà un odore, a ghjente si sente assai scomoda, per ùn dì chì duvete purtalla, cusì pò piglià un pocu di tempu. un sole, à ellu un pocu di sole ?
Terzu:pruvate à evitari assai attritu, in u cursu di l'usu, inevitabbilmente scontru un pocu di usura, ùn hè micca per dì chì ùn pò micca portà, sacchettu, ma quant'è pussibule per riduce l'usura per purtà u dannu, per fà menu usu è più cura U Pruvate per evitari l'attrito o a superficia ùn hè micca liscia à aduprà u locu, s'ellu ci vole à aduprà, ma dinù à stà più di una mente, a situazione ùn deve avè un attritu pusitivu


Tempu di post: 16-ghjugnu-2021